Reklamasjon, angrerett og retur

Reklamasjon:

Dersom du ønsker å reklamere på en vare du har kjøpt på apotekfordeg.no tar du kontakt med kundeservice på kundeservice@apotekfordeg.no.

Reglene om reklamasjon finnes i Lov om Forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven). Ved eventuelle tvister følger apotekfordeg.no Forbrukertvistutvalgets avgjørelser.

Ved retur av varer i forbindelse med reklamasjoner sendes varene til:

Apotekfordeg AS (c/o Ditt apotek Strømmen)
Strømsveien 76
2010 Strømmen

Du vil motta en skriftlig bekreftelse på at vi har mottatt reklamasjonen.

Angrerett:

Du har i utgangspunktet 14 dagers angrerett når du bestiller varer på nett, og du har rett til å gå fra avtalen uten å oppgi en grunn. Av hensyn til hygiene og kvalitetssikring er det noen produkter som ikke kan returneres når du bestiller apotekvarer:

  • Legemidler
  • Medisinsk utstyr
  • Forseglede varer med brutt forsegling
  • Intim- og hygieniske produkter
  • Varer som raskt forringes eller raskt går ut på dato

Retten til å angre kjøpet, returnere og bytte varer påvirker ikke dine rettigheter som forbruker etter angrerettloven eller forbrukerkjøpsloven. Angrefristen utløper 14 dager etter den dag du eller en tredjeperson annen enn transportøren får varene i fysisk besittelse.

Alle varer som returneres må være uåpnede, ubrukt og i sin originalemballasje. Varene må pakkes slik at de ikke skades under transport.

Retur:

Slik gjør du for å returnere en vare:

  • Fyll ut angreskjemaet. Det finner du her. Du kan skrive direkte på skjemaet og trykke på lagre.
  • Send angreskjemaet til kundeservice@apotekfordeg.no og merk mailen med «Retur». Du vil få en e-post når din forespørsel er ferdigbehandlet.
  • Returner varene på nærmeste hentested eller i den fysiske butikken der du hentet pakken.

Når du benytter deg av angreretten og returnerer apotekvarer må du selv betale returkostnaden.

Returadresse: Apotekfordeg AS (c/o Ditt apotek Strømmen), Strømsveien 76, 2010 Strømmen

Trenger du fortsatt hjelp?

Da hører vi gjerne fra deg!